|
|
|
||
Prohloubení základní problematiky didaktiky tělesné výchovy, zdroje a postavení v systému věd. Charakteristika úlohy žáka a učitele v edukačním procesu TV. Metodicko-organizační formy TV. Vytvořit základní představu o postavení a zaměření didaktiky školní TV. Shrnutí teoretických a praktických poznatků a dovedností pro vyučování TV na ZŠ, ontogeneze motoriky, pohybové schopnosti a dovednost, zájmové formy TV, řešení problémových didaktických situací.
Poslední úprava: Esserová Kateřina, DiS. (12.10.2021)
|
|
||
Vytvořit základní představu o postavení a zaměření didaktiky školní TV. Shrnutí teoretických a praktických poznatků a dovedností pro vyučování TV. Aplikovat teoretické poznatky do praxe. Poslední úprava: Esserová Kateřina, DiS. (12.10.2021)
|
|
||
Požadavky ke splnění předmětu (zápočtu či zkoušky) jednoznačně vycházejí z obsahu sylabu, anotace a prostudovaného avizovaného seznamu literatury v popisu daného předmětu v SIS a jsou dále upřesněny vyučujícím vždy na začátku semestru. Poslední úprava: Esserová Kateřina, DiS. (12.10.2021)
|
|
||
Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání. www.vuppraha/ramcovy.cz Dlouhý, M. Rozvoj pozornosti a výkonové motivace u mládeže se sluchovým postižením prostřednictvím intervenčního pohybového programu. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. 2011. Dvořáková, H. Didaktika tělesné výchovy a dětí s hendikepy. Praha: UK PedF. Krejčí, M., Baumeltová, M. Optimalizace denního režimu žáků mladšího školního věku. České Budějovice: INCA 1999. Mužík, L., Krejčí, M. Tělesná výchova a zdraví. Olomouc: Hanex. Mazal, F. Pohybové hry a hraní. Olomouc: Hanex, 2000. Poslední úprava: Esserová Kateřina, DiS. (12.10.2021)
|
|
||
Požadavky na absolvování předmětu (tzn. zkoušky) vychází jednoznačně z obsahu, resp. sylabu tohoto předmětu, z anotace a doporučené literatury v charakteristice předmětu v SIS a jsou dále specifikovány vyučujícím na začátku semestru.
Poslední úprava: Esserová Kateřina, DiS. (12.10.2021)
|
|
||
Zpracování a realizace praktických příprav vyučovacích hodin ve třídách 1. resp. 2. st. ZŠ, následná sebereflexe a evaluace na základě diagnostických metod. Možnosti realizace pohybových aktivit v režimu dne, zhodnocení prostředí školy z tohoto pohledu, zpracování projektu podporujícího pohybové aktivity ve vztahu ke zdravému prostředí školy. Zápočtové požadavky - zpracování tří příprav na jednotku TV, realizace jedné z příprav, sebereflexe a analýza, zpracování projektu prostředí podporujícího pohybové aktivity. Zápočet - teoretické znalosti a schopnosti jejich aplikace. Zkouška. Poslední úprava: Esserová Kateřina, DiS. (12.10.2021)
|