|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (23.10.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Alena Thorovská (30.10.2020)
Cílem předmětu je seznámit studentky s aktuálními otázkami podpory zdraví a poskytnout jim praktické dovednosti k vytváření programů podpory zdraví. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (23.10.2020)
Boudová, Jaroslava a kol. (2015). Program Škola podporující zdraví. Praha: Klinika adiktologie 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy v Praze a Všeobecná fakultní nemocnice v Praze v NLN s.r.o., Nakladatelství Lidové noviny. Komárek, Lumír a kol. Ochrana a podpora zdraví. 1. vyd. Praha: Nadace CINDI ve spolupráci s 3. lékařskou fakultou UK Praha, 2011. 99 s. ISBN 978-80-260-1159-0. Lipšová, V. a kol. (2016). Kritéria kvality podpory zdraví na pracovišti. Praha: Státní zdravotní ústav. Řehulka, Evžen, ed. (2010). Škola a zdraví pro 21. století, 2010: výchova ke zdraví: mezinárodní zkušenosti. Brno: Masarykova univerzita. Další aktuální studijní literatura bude pro daný akademický rok upřesněna, počítá se s především s využitím periodické literatury. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (23.10.2020)
Seminární úkol a jeho obhajoba. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jaroslava Hanušová, Ph.D. (23.10.2020)
1. Programy Škola podporující zdraví, Zdravé město, Zdravý podnik. 2. Vedení výuky s využitím tzv. kooperativních forem jakožto perspektivního modelu vyučování. 3. Výchova ke zdraví v propojení s výstupy mediální a informační výchovy. 4. Metodika tvorby a podávání grantů na úrovni školy, občanského sdružení, sociálního zařízení apod. |