|
|
|
||
Předmět je zaměřen na orientaci studujících v současných požadavcích na diferenciace a individualizaci výuky v souvislosti se společným vzděláváním. Zabývá se řízením celé třídy v těchto podmínkách a požadavky na didaktické dovednosti učitele a specifika socializační funkce základního vzdělávání na 1. stupni. Poslední úprava: Hejlová Helena, PhDr., Ph.D. (26.01.2023)
|
|
||
Účastníci jsou zorientováni v přípravě závěrečného pedagogického portfolia prokazujícího jejich připravenost na výuku na 1. stupni ZŠ. Dále se připravují na výuku na 1. stupni ZŠ. Poslední úprava: Hejlová Helena, PhDr., Ph.D. (26.01.2023)
|
|
||
Kurz v Moddle. Přístup bude studujícím sdělen. Poslední úprava: Hejlová Helena, PhDr., Ph.D. (26.01.2023)
|
|
||
Tomková, Anna a Helena Hejlová, Miroslav Procházka, Marie Najmonová. (2020) Spolupráce učitele s dalšími odborníky v realitě společného vzdělávání. České Budějovice, JČU České Budějovicích, PedF. Lechta, Viktor et al. (2016) Inkluzívní pedagogika. Praha: Portál. Vališová, Alena a Hana Kasíková (2011) Pedagogika pro učitele. Praha: Grada. (Kapitola 11 a 26). Vágnerová, Marie (2014) Současná psychopatologie pro pomáhající profese. Praha:Portál. Podpora inkluze. Katalog podpůrných opatření. Dostupné z: https://inkluzivniskola.cz/ Inkluze v praxi. Dostupné z: http://www.inkluzevpraxi.cz/ Nadané děti. http://www.nadanedeti.cz/ Česká odborná společnost pro inkluzivní vzdělávání. Dostupné z: https://cosiv.cz/cs/ Poslední úprava: Hejlová Helena, PhDr., Ph.D. (26.01.2023)
|
|
||
Význam a funkce portfolia ve vzdělávání, profesní portfolio, žákovské portfolio. Individualizace a diferenciace výuky při přímém řízení celé třídy, spolupráce s dalšími pedagogy, asisitenty pedagoga a experty. Dramatická hra ve výuce. Poslední úprava: Hejlová Helena, PhDr., Ph.D. (26.01.2023)
|
|
||
Ústní zkouška z témat semestru, plnění průběžných úkolů. Poslední úprava: Hejlová Helena, PhDr., Ph.D. (26.01.2023)
|