Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (22.06.2022)
Cílem předmětu je schopnost aplikace základních pedagogických pojmů ve specifických podmínkách výchovy ve volném čase a orientace v této problematice. Obsahové vymezení: Obsah předmětu tvoří výklad základních pojmů v oboru pedagogiky volného času. Základ tvoří informace o cílech, obsahu, metodách a formách výchovné a vzdělávací činnosti ve školských zařízeních pro výchovu mimo vyučování.
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (22.06.2022)
The course provides basic information on leisure-time education, an overview of school institutions for extracurricular education, and it aims to motivate students to work in this field. Course abstract: The overview of the basic terms of leisure-time education Institutions for extracurricular education and their functions Contents of extracurricular education - activities Leisure-time education
Deskriptory -
Poslední úprava: PhDr. Jana Kočí, Ph.D. (12.09.2023)
Předmět má 2 kredity dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 50 hodinám. Doba očekávané přípravy na 1 setkání je 60 minut, samostudium literatury (za celý semestr) 12 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 10 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 5 hodin. Tvorba seminární práce 5 hodin. Příprava na klasifikovaný zápočet 5 hodin.
Poslední úprava: PhDr. Jana Kočí, Ph.D. (12.09.2023)
The total expected time load of the student attending classess in person (26 hours); expected preparation time for lectures/seminars (26 hours), time allocated for studying of he recommended literature (26), time allocated for completing of the ongoing practical tasks and homework (26), expected time for examination preparation (21).
Literatura -
Poslední úprava: PhDr. Michal Zvírotský, Ph.D. (11.05.2023)
BENDL, S. a kol. Vychovatelství: Učebnice teoretických základů oboru. Praha: Grada, 2015.
PÁVKOVÁ, J. A KOL. Pedagogika volného času. Praha : Portál, 2002. ISBN 80-7178-711-6
HÁJEK, B., HOFBANER, B., PÁVKOVÁ, J. Pedagogika volného času. Texty pro distanční studium. Praha : UK - Ped.fak,. 2003. ISBN 80-7290-128-1
NĚMEC, J. Kapitoly ze sociální pedagogiky a pedagogiky volného času. Brno: 2002. ISBN
80-7315-012-3
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (22.06.2022)
PÁVKOVÁ, J. A KOL. Pedagogika volného času. Praha : Portál, 2002. ISBN 80-7178-711-6
HÁJEK, B., HOFBANER, B., PÁVKOVÁ, J. Pedagogika volného času. Texty pro distanční studium. Praha : UK - Ped.fak,. 2003. ISBN 80-7290-128-1
NĚMEC, J. Kapitoly ze sociální pedagogiky a pedagogiky volného času. Brno: 2002. ISBN
80-7315-012-3
Požadavky ke zkoušce -
Poslední úprava: PhDr. Jana Kočí, Ph.D. (12.09.2023)
K udělení zápočtu je nutná účast na setkáních, aktivita při setkáních a splění zápočtového testu.
Studující má na splnění podmínek zápočtu (zkoušky) celkem tři pokusy, z toho dva opravné.
Poslední úprava: PhDr. Jana Kočí, Ph.D. (12.09.2023)
To be awarded with credits, the active attendance and participation in meetings, active discussions in meetings and completion of a final test before oral exam are required.
The student has a total of three attempts to fulfill the conditions of the examination, two of which are corrections.