|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (07.01.2019)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (16.05.2019)
HÁJKOVÁ,V. Podpora speciálních vzdělávacích potřeb žáků se zdravotním znevýhodněním, PedF UK, Praha, 2008. HÁJKOVÁ, V.( ed.): Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postižením. PRAHA:EPOCHA & Somatopedická společnost, 2009. MICHALÍK, J. a kol. Metodika práce s žákem se vzácným onemocněním Studio Press, s.r.o. a Společnost pro MPS, 2012. SIKOROVÁ, L.Potřeby dítěte v ošetřovatelském procesu. Praha: Grada Publishing, 2011, 208 s., 978-80-247-3593-1. STEHLÍKOVÁ, P., MODRÁ, E. Epilepsie a dítě. Společnost E / Czech Epilepsy Association, z.s., Praha 2017 ISBN 978-80-906432-2-2 VÍTKOVÁ, M. Somatopedické aspekty. Brno: Paido, 2006.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Marja Annemiek Volemanová, DiS., Ph.D. (13.05.2019)
1. Problematika vrozených vývojových vad v somatopedii. 2. Záchvatové stavy dětí, žáků a dospělých v somatopedii. 3. Zdravotní znevýhodnění v SPPG- typologie funkčních poruch a jejich psychosociálních důsledků (epilepsie, diabetes, mellitus, roztroušená skleroza, záchvatové stavy jiné etiologie, bolest, dietetická opatření, režimová opatření, rodina s nemocným členem, zdravotní znevýhodnění ve škole). 4. Poúrazových stavů v dětském i dospělém věku a těžkého tělesného postižení. 5. Význam volnočasových aktivit |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D. (07.01.2019)
Studenti splní zkouškový test na 85 %. |