|
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.06.2015)
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.06.2015)
Cílem předmětu je umožnit studentům speciální pedagogiky získat hlubší vhled do teoretických základů didaktického zpracování problematiky výchovy ke zdravému životnímu stylu v zaměření na žáky se specifickými vzdělávacími potřebami a rozvíjet jejich dovednosti realizovat výchovu ke zdraví. |
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (24.06.2015)
FIALOVÁ, L., FLEMR, L., MARÁDOVÁ, E., MUŽÍK, V. Vzdělávací oblast Člověk a zdraví v současné škole. Praha: Karolinum, 2014. ISBN 978-80-246-2885-1 FRAŇKOVÁ, S., DVOŘÁKOVÁ, V. Psychologie výživy a sociální aspekty jídla. Praha: Karolinum, 2003 HAVLÍNOVÁ, M. aj. Program podpory zdraví ve škole: rukověť projektu Zdravá škola. Praha: Portál, 1998. HOLČÍK, J. Zdravotní gramotnost a její role v péči o zdraví. Brno: MSD, 2009. ISBN 978-80-7392-089-0 MARÁDOVÁ, E. Školní vzdělávací program. Výchova ke zdraví. Praha: Fortuna, 2006. MARÁDOVÁ, E. Vybrané kapitoly z didaktiky výchovy ke zdraví. Praha: Pedagogická fakulta UK, 2014. MARÁDOVÁ, E. Zdravý životní styl I a II. (učebnice pro ZŠ) Praha: Fortuna, 1998. |
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (09.02.2016)
Požadavky k zápočtu: seminární práce, aktivní účast v panelových diskuzích |
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (09.02.2016)
|