|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (05.02.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (05.02.2019)
Cílem předmětu je přispět k vytvoření respektujících vztahů mezi kulturami a seznámit se s inkluzivním vzděláváním. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (05.02.2019)
CÍLKOVÁ, E.; SCHÖNEROVÁ, P. Náměty pro multikulturní výchovu: Poznáváme jiné národy. Praha : Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-238-6. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (05.02.2019)
Požadavky k zápočtu: zápočtový test min úspěšnost 75% 3 pokusy. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. (05.02.2019)
1. Multikulturalismus a interkulturní vzdělávání. 6. Inkluzivní vzdělávání |