ANTIER, E. Agresivita dětí. Praha : Portál, 2004. BOURCET, S.; GRAVILLONOVÁ, I. Šikana ve škole, na ulici, doma. Praha : Albatros, 2006. BENDL, S. Prevence a řešení šikany ve škole. Praha : ISV, 2003. ČÁP, J.; MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha : Portál, 2001. KOLÁŘ, M. Bolest šikanování. Praha : Portál, 2001. KYRIACOU, CH. Řešení výchovných problémů ve škole. Praha : Portál, 2005. MATOUŠEK, O.; KROFTOVÁ, A. Mládež a delikvence. Praha : Portál, 2003. SPURNÝ, J. Psychologie násilí. Praha : Eurounion, 1996. WEBSTER-DOYLE, T. Proč mě pořád někdo šikanuje? Praha : Pragma, 2002.
Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (08.08.2019)
ANTIER, E. Agresivita dětí. Praha : Portál, 2004. BOURCET, S.; GRAVILLONOVÁ, I. Šikana ve škole, na ulici, doma. Praha : Albatros, 2006. BENDL, S. Prevence a řešení šikany ve škole. Praha : ISV, 2003. ČÁP, J.; MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha : Portál, 2001. KOLÁŘ, M. Bolest šikanování. Praha : Portál, 2001. KYRIACOU, CH. Řešení výchovných problémů ve škole. Praha : Portál, 2005. MATOUŠEK, O.; KROFTOVÁ, A. Mládež a delikvence. Praha : Portál, 2003. SPURNÝ, J. Psychologie násilí. Praha : Eurounion, 1996. WEBSTER-DOYLE, T. Proč mě pořád někdo šikanuje? Praha : Pragma, 2002.
Poslední úprava: Richterová Magdalena, PhDr., Ph.D. (30.10.2019)
|