|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: SYRISTE/PEDF.CUNI.CZ (07.01.2011)
Cílem předmětu je získání hlubších znalostí z oblasti sociální pedagogiky, vzhledem k jejímu historicko filozofickému zakotvení a soucasně také roršířit poznatky o současné projekty osobnostně sociální výchovy a další aktuální informace z uvedeného oboru. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.10.2019)
DUNOVSKÝ, J., DYTRICH, Z. a MATĚJČEK, Z. Týrané, zneužívané a zanedbávané dítě. Praha: Grada, 1995. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.10.2019)
Požadavky k zápočtu:
Požadavky ke zkoušce:
|
|
||
Poslední úprava: SYRISTE/PEDF.CUNI.CZ (07.01.2011)
Osobnosti sociální pedagogiky
Hlavní směry v sociální pedagogice v historii a v současnosti
Komparace přístupů a východisek
Analýza konkrétního projektu
Politika MŠMT v oblasti prevence soc. patologických jevů
Etické otázky soc. ped.
Osobnostně sociální výchova a její aspekty |