|
|
|
||
Poslední úprava: ZENISEK/PEDF.CUNI.CZ (04.10.2015)
|
|
||
Poslední úprava: ZENISEK/PEDF.CUNI.CZ (04.10.2015)
Doporučená literatura:
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Ženíšek, Ph.D. (21.12.2018)
1. Přednáška: Literatura koloniálního období (online video) Úvod do předmětu 2. Přednáška: Nástup osvícenství Čtení – Benjamin Franklin: 2 pamflety 3. Přednáška: Romantismus I Čtení – Washington Irving: The Legend of the Sleepy Hollow 4. Přednáška: Romantismus II E.A.Poe: The Black Cat, The Tell-Tale Heart 5. Přednáška: Romantismus III Čtení – N. Hawthorne: Birthmark 6. Přednáška: Romantismus IV – slave narratives Čtení – The Narrative of Frederick Douglass 7. Přednáška: Poezie 19. století (online video) Čtení – Whitman, Dickinson 1. Přednáška: American Transcendentalism Četba – H.D. Thoreau: Civil Disobedience 9. Přednáška: Přechod mezi Romantismem a Realismem Četba – H. Melville: Bartleby the Scrivener 10. Přednáška: Realismus/Naturalismus I Čtení –A. Bierce: An Occurrence at Owl Creek Bridge S. Crane: The Red Badge of Courage (synopse + úryvek) 11. Přednáška: Realismus/Naturalismus II – Local Color Čtení –Kate Chopin: A Respectable Woman and 4 other stories Doplňující čtení (dobrovolné) – C.P.Gilman: The Yellow Wallpaper 12. Realismus/Naturalismus III – muckraking Theodore Dreiser: Typhoon |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Ženíšek, Ph.D. (21.12.2018)
Požadavky k udělení zápočtu: Aktivní účast v seminářích, kratší závěrečná esej a zpětná vazba (písemná reakce, v problematičtějších případech pohovor). Je možno psát buď kratší monitorovanou esej (350 - 600 slov) nebo delší esej s domácí přípravou (1300 slov). |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jakub Ženíšek, Ph.D. (28.10.2019)
To access the reading assignments for seminars, pls. go to: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=2325
enrolment key: frank
To access the backup course materials for lectures, pls. go to: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=2324
enrolment key: frank
If you are asked to sign in with your login and password, use the same login and password you use to enroll in SIS |