|
|
|
||
Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (13.10.2009)
|
|
||
Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (13.10.2009)
Hlavním cílem předmětu je ukázat studentům, jak důležitou pozici jednou budou mít ve vztahu ke svým žákům, až se budou věnovat svému oboru v praxi. Pomoci jim si uvědomit, že budou jednou z prvních oficiálních autorit, se kterou se děti, žáci či studenti v životě setkají. Sekundárním cílem je ukázat studentům, jak mohou v oblastech školního života výchovu k hodnotám realizovat. |
|
||
Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (13.10.2009)
Literatura: CIPRO, M. Galerie světových pedagogů. 1.vyd. Praha: M.Cipro, 2002. EYRE, Linda;EYRE,Richard. Jak naučit děti hodnotám. 1. vyd. Praha: Portál, 2000. GOBELOVÁ, T. Hodnotová výchova v pedagogické praxi. Ostrava : Ostravská univerzita, 2008. LICKONA, Thomas. Educating for charakter:How our Schools can Teach Respect and Responsibility. Bantam Books, New York, USA, 1992 PRÁZNÝ, A. Výchova jako přehodnocování hodnot. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2007. VACEK, Pavel. Průhled do psychologie morálky. 2.vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006. |
|
||
Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2010)
Požadavky k zápočtu:
Požadavky ze zkoušce:
|
|
||
Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (13.10.2009)
Sylabus:
|