Cílem kurzu je utřídit vědomosti o oboru na základě dosavadního studia a vlastních zkušeností a uvádět je do souvislostí.Hlavní okruhy učiva:Kontext dramatické výchovy, různé podoby DV -samostatný předmět, metoda výuky dalším předmětům.Proces Dv, jeho prvky a struktura. Typy dramaticko výchovných lekcí, metody a techniky DV. Cíle plánování v DV, hodnocení a diagnostika v DV, pohled do historie. Hlavní směry a typy DV u nás a ve světě.
Poslední úprava: Erudio ()
The focus of the course is networking and categorizing the knoledge of drama based on the prior studying and personal experience of the students.From the content: The contexte of drama in education.Diverse applications of drama.Process of drama, his elements and structure. Drama methods and techniques.Objektives and planning of drama-in-education.Evalutation and assessment and drama and history of drama in education.Essetial tendences and types of drama in Czechlands and abroad.
Poslední úprava: Erudio ()
Literatura
Bolton,G.Towards a Theory of Drama in Education. London, 1997.
Provazník?j.Dramatická výchova a dítě v bludišti dnešního světa.Praha,STD,2001.
Provazník,J.K některým otázkám teorie a didaktiky dramatické výchovy.In:Koťátková a kol.Vybrané kapitoly z dramatické výchovy. Praha 1998.
Valenta,J.Kapitoly z teorie dramatické výchovy.ISV,Praha,1995.