|
|
|
||
Kurz analyzuje základní teoretická východiska hry, její znaky, vývojové etapy a funkci dětské hry. Analyzuje hru a učení, jejich kognitivní a sociální úlohou v rozvoji dítěte předškolního věku. Studenti v praxi pozorují a následně analyzují hru, zpracovávají recenze na současnou časopiseckou a knižní produkci vztahující se k dané problematice.
Poslední úprava: KOTATKO/PEDF.CUNI.CZ (01.10.2008)
|
|
||
Caiatiová,M.,Delačová,S.,Mullerová,A.Volná hra. Praha: Portál, 1995 Koťátková,S. Hra v mateřské škole v teorii a praxi. Praha: Grada, 2005. Koťátková,S. Zpracovávání příběhů v dětských hrách. In Problémové dítě a hra. Metod.listy pro předšk. vzdělávání C1.3. Praha: Raabe, 2005, s. 1-20. Millarová,S.: Psychologie hry. Praha: Panorama, 1978. Piaget,j., Inhelderová, B.: Psychologie dítěte.Praha: Portál. 2000. Příhoda,V. Ontogeneze lidské psychiky I. Praha: SPN, 1965. Vymětal,J.,Rezková,V. Rogersovský přístup k dospělým a dětem. Praha: Portál, 2001. Poslední úprava: Kropáčková Jana, PhDr., Ph.D. (05.04.2006)
|
|
||
Kurz analyzuje základní teoretická východiska hry, její znaky, vývojové etapy a funkci dětské hry. Zaměřuje pozornost na přínos hry ve skupině dětí v moderně pojaté pedocentricky orientované mateřské škole. Otevírá některá diagnostická vodítka vzešlá ze hry, důležitá pro volbu adekvátních přístupů k jednotlivým dětem.Analyzuje hru a učení, jejich kognitivní a sociální úlohou v rozvoji dítěte předškolního věku. Studenti v praxi pozorují a následně analyzují hru, zpracovávají recenze na současnou časopiseckou a knižní produkci, která se vztahuje k dané problematice. Poslední úprava: KOTATKO/PEDF.CUNI.CZ (01.10.2008)
|