PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
Výběrový kurz z předškolní pedagogiky - O07215125
Anglický název: Optional course of preprimary pedagogy
Zajišťuje: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2010
Semestr: letní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/1, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (30)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: PhDr. Jana Kropáčková, Ph.D.
Prerekvizity : O07215097
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: PhDr. Jana Kropáčková, Ph.D. (16.11.2005)
Výběrový seminář "Vstup dítěte do základní školy". Cílem semináře je získat základní informace o problematice návaznosti preprimárního a primárního vzdělávání se zaměřením na problematiku vstupu dítěte do 1. třídy ZŠ, OŠD, kompetence dítěte na konci předškolního věku, pedagogickou diagnostiku školní připravenosti a školní zralosti a spolupráci mateřské a základní školy. Součástí semináře jsou i exkurze do 1. tříd ZŠ.
Literatura
Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (13.02.2008)

PIŠLOVÁ,S., FILCÍK, G. Brzy půjdu do školy. PRAHA: SPN 1998, ISBN 80-85937-90-5.

BUDÍKOVÁ, J, KRUŠINOVÁ, P., KUNCOVÁ, P. Je vaše dítě připraveno do první třídy? BRNO: Computer Press 2004, ISBN 80-7226-637-3.

KLÉGROVÁ, J. Máme doma prvňáčka. PRAHA: Mladá fronta 2003, ISBN 80-204-1020-1.

KUCHARSKÁ,A.,ŠVANCAROVÁ,D. Bezstarostné roky? PRAHA: Scientia 2003, ISBN 80-7183-291-X.

KUTÁLKOVÁ, D. První třídou bez problémů. PRAHA: Makropulos 2000, ISBN 80-86003-36-1.

KUTÁLKOVÁ, D. Jak připravit dítě do 1. třídy. PRAHA: Grada 2005, ISBN 80-247-1040-4.

OPRAVILOVÁ, E., FILCÍK, G. Než půjdeš do školy II. PRAHA: Blug 1996, ISBN 80-85635-73-9.

VÁGNEROVÁ, M. Kognitivní a sociální psychologie žáka základní školy. PRAHA: Karolinum 2001.

VERECKÁ, N. Jak pomáhat dětem při vstupu do školy. PRAHA: Lidové noviny 2002,

ISBN 80-7106-474-2.

ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. PRAHA: Portál 2001.

Metody výuky -
Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (24.09.2008)

Forma výuky - seminář

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK