|
|
|
||
Cílem průběžné praxe je rozvíjení základů profesních komeptencí a kultivace budoucí učitelské osobnosti, jednající v pedagogické realitě s jejím hlubším porozuměním. Klinické dny jsou postupně zaměřeny na cílené pozorování, projektování, realizaci a hodnocení (reflexi a sebereflexi). Hlavní náplní praxe je vytvořit studentům příležitost pro vlastní pedagogické pokusy a pro získávání dalších pedagogických zkušeností. Poslední úprava: Kropáčková Jana, PhDr., Ph.D. (08.04.2005)
|
|
||
BRUCEOVÁ, T. Předškolní výchova. PRAHA: Portál 1996, ISBN 80-7178-068-5. ŠMELOVÁ, E. Mateřská škola. Teorie a praxe I. OLOMOUC 2004, ISBN 80-244-0945-8. Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (14.02.2008)
|
|
||
Praxe Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (24.09.2008)
|