|
|
|
||
Stěžejním úkolem dvoutýdenní pedagogické prxe je příprava a realizace konkrétních úseků vzdělávací práce a jejich následná reflexe s důrazem na sebereflexi. Cílem praxe je seznámení se školním vzdělávacím programem a respektování věkových a individuálních potřeb dětí předškolního věku. Náplní praxe je naučit se vyhodnocovat interakce mezi učitelkou a dětmi a mezi dětmi vzájemně a efektivně výsledky evaluace využívat pro plánování a realizaci vzdělávací práce v předškolním zařízení.
Poslední úprava: Kropáčková Jana, PhDr., Ph.D. (08.04.2005)
|
|
||
Blíže se seznámit se školním vzdělávacím programem v mateřské škole a využít ho pro plánování vlastní vzdělávací práce Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (17.09.2008)
|
|
||
OPRAVILOVÁ, E., GEBHARTOVÁ, V. Rok v mateřské škole. Kurikulum předškolní výchovy. PRAHA: Portál 2003, ISBN 80-7178-847-3 HAVLÍNOVÁ, M., VENCÁLKOVÁ, E. (eds.) a kol. Kurikulum podpory zdraví v mateřské škole. PRAHA: Portál 2000 Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (17.09.2008)
|
|
||
Čtrnáctidenní pedagogická praxe na vybrané fakultní mateřské škole. Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (17.09.2008)
|
|
||
Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (17.09.2008)
|
|
||
Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (17.09.2008)
|