|
|
|
||
Úvodní praxe, jejímž cílem je vzbuzení zájmu a uvedení studentů do problematiky pedagogické práce s dětmi předškolního věku. Studenti se seznamují s prostředím, organizací, personálem i vybavením mateřské školy, administrativní stránkou praxe, potřebami dětí předškolního věku a náplní práce učitelek. Stěžejní činností této náslechové praxe jsou hospitační činnosti. Studenti se učí navázat kontakt s dětmi, pozorovat, analyzovat práci učitelky i činností dětí
Poslední úprava: Kropáčková Jana, PhDr., Ph.D. (22.09.2005)
|
|
||
Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praha, VÚP 2005. Poslední úprava: KROPACKO/PEDF.CUNI.CZ (13.02.2008)
|
|
||
Organizační zabezpečení praxe: Studenti se rozdělí nejprve do 2 základních skupin dle kritéria absolvování či neabsolvování střední pedagogické školy. Dle pokynů si vyberou fakultní mateřskou školu a závazně svoji volbu zaznamenají na formulář (Rozdělení studentů na pedagogické praxi).
Náplň praxe:
Požadavky k zápočtu: Absolvování praxe v plném rozsahu (doložit potvrzení o praxi), předložit pedagogický deník a pedagogický zásobník, vyplnění sebeposuzovacího archu na počátku a po skončení praxe, splněné zadané úkoly a následná diskuze nad přinesenými materiály. Poslední úprava: Kropáčková Jana, PhDr., Ph.D. (26.09.2005)
|