|
|
|
||
Název kurz Specifické poruchy učení - reedukace
Klíčová slova: diagnostika, nepřímé zdroje diagnostických informací, přímé zdroje diagnostických informací, hodnocení výkonu ve čtení a souvisejících dovedností rozhodujících pro výkon ve čtení a psaní.
Tento kurs si klade za cíl představit základní východiska tzv. psycholingvistického přístupu ke studi u gramotnosti a představit klíčové modely pro realizaci diagnostických a a především nápravných opatření pro řešení obtíží spojených s poruchami učení.
Poslední úprava: MALKOVA/PEDF.CUNI.CZ (01.02.2010)
|
|
||
Literatura:
Caravolas,M., Volín, J. Baterie diagnostických testů gramotnostních dovedností pro žáky 2.-5. ročníků ZŠ, IPPP Praha 2005. Mikulajová, M., Dostálová ,A. Trénink jazykových schopností podle D.B.Elkonina. Dialóg spol. s.r.o. Bratislava 2004. Poslední úprava: MALKOVA/PEDF.CUNI.CZ (10.03.2009)
|