|
|
|
||
|
Předmět nabízí studentům metodiku alternativního výchovně-vzdělávacího systému, který mohou využít při implementaci výchovy ke zdraví do školních vzdělávacích programů. Systém globální výchovy je chápán jako živý proces, který přímo formuje osobnost žáků prožitkovou zkušeností. Ve výchově ke zdraví pomáhá integrovat jednotlivé tematické okruhy učiva do širších celků tak, jak se s nimi v běžném životě žáci setkávají. V pojetí globální výchovy lze do přípravy projektů výchovy ke zdraví zainteresovat i rodiče, příp. další subjekty.
Poslední úprava: MARADOVA (13.07.2005)
|
|
||
|
PIKE, G. a SELBY, D. Globální výchova. Praha: Grada, 1994. PIKE, G. a SELBY, D. Hry pro globální výchovu. Praha: Portál, 2000. KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení, kooperativní škola. Praha: Portál, 1997. KARNSOVÁ, M. Jak budovat dobrý vztah mezi učitelem a žákem. Praha: Portál, 1995. EYROVI, L.a R. Jak vychovávat děti k hodnotám. Praha: Portál, 2000.
Poslední úprava: MARADOVA (13.07.2005)
|