|
|
|
||
Poslední úprava: REZNICEK/PEDF.CUNI.CZ (30.09.2008)
|
|
||
Poslední úprava: REZNICEK/PEDF.CUNI.CZ (30.09.2008)
Helus,Z. (1982: Pojetí žáka a perspektivy osobnosti. SPN.Praha. Helus, Z. (1986): Edukační prostředí a účinnost vzdělávacího procesu. Životné prostredie,20:(6):289-291. Helus,Z.(1988): Interakce učitel-žák jako faktor vzdělávací aktivity.Pedagogika.Praha. Komenský,J.,A.( 1930):Didaktika velká. Dědictví Komenského. Praha. Peseschkian,N.(1999): Příběhy jako klíč k dětské duši. Portál. Praha . Matějček,Z.(1999): Co děti potřebují nejvíc. Portál. Praha. Mádrová, E. (1998): Zkuste být dítětem. Portál. Praha. Coleman,R., Gilles,B. (2001): 525 způsobů jak se stát lepším manažerem. Management Press. Čáp, J,. Mareš, J.(2001):Psychologie pro učitele. Portál. Praha. Lewis,D (1995): Tajemná řeč těla. Victoria publishing.Praha. Pelikán, J. (1998): Základy empirických výzkumů pedagogických jevů. Karolinum. Praha. Rieger,Z.(2000): Jak vidíme děti. Kurs RIAPS (nepublikováno) Řezníček, J. (2004): Didaktika a učitelská etika v praxi. Pedagogická fakulta UK. Praha. |
|
||
Poslední úprava: REZNICEK/PEDF.CUNI.CZ (16.01.2012)
Souvislá pedagogická praxe I. se koná na zakladních školách vždy během března a v dubna s tím, že studenti vykonají praxi v obou studijních předmětech.To znamená, že student absolvuje 14 dní praxe. Náplní práce v předmětu biologie je provést 10 hospitačních náslechů v hodinách fakultních učitelů a 10 hodin vlastních výstupů. |