|
|
|
||
V rámci Souvislé oborové praxe na ZŠ student stráví dva až čtyři týdny na vybrané základní škole, kde jim bude přidělen mentor, který je seznámí s prostředím a chodem školy. U mentora studenti absolvují 8 náslechových hodin, které podrobí analyze a hodnocení s využitím předem připravených pozorovacích archů. Následně student na základě mentorových instrukcí odučí 12 vyučovacích hodin v určených třídách. Každá z odučených hodin bude podrobena hodnocení mentora. Očekává se, že při přípravě a realizaci dalších vyučovacích hodin student poznámky a doporučení mentora v co největší míře zohlední. Jedním z požadavků Souvislé oborové praxe je vedení pečlivého a podrobného záznamu o praxi studenta ve formě portfolio, které obsahuje několik typů dokumentů a materialů (např.: přípravy na hodinu, soubor profesních kvalit, použité materiální didaktické prostředky).
Cílem tohoto předmětu je transformovat nabyté znalosti a zkušenosti do praxe a tyto dále formou akce a reflexe rozvíjet a prohlubovat.
Poslední úprava: Žďárek Karel, Mgr., Ph.D. (11.02.2018)
|
|
||
- appropriate approach to planning and teaching, professional conduct at a given school - submission of required documents in timely manner: (contracts with teachers, filling in the google.docs spreadsheet, TP portfolio) - passing grade given by the mentor - passing grade given by the observing faculty member - passing grade given by the course teacher based on the TP portfolio and reflective interview.
Poslední úprava: Žďárek Karel, Mgr., Ph.D. (01.02.2019)
|
|
||
1. Gower, R., Phillips, D., Walters, S. (1995). Teaching Practice Handbook. Oxford. Heinemann. Poslední úprava: Žďárek Karel, Mgr., Ph.D. (11.02.2018)
|