|
|
|
||
Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2009)
|
|
||
Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2009)
Cíl předmětu: Primárním cílem předmětu je zvýšení sociální kompetence budoucích pedagogických pracovníků, získání vědomostí a dovedností, které mohou absolventi uplatnit v praxi v oblasti preventivního působení. Sekundárním cílem je ukázat studentům, v jakých oblastech školního života lze uplatňovat poznatky sociální pedagogiky. |
|
||
Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2009)
Literatura: BENDL,S. Školní kázeň. Metody a strategie. Praha : ISV, 2001. BENDL,S. Prevence a řešení šikany ve škole. Praha : ISV, 2003. BENDL,S. Jak předcházet nekázni aneb kázeňské prostředky. Praha : ISV, 2004. BENDL,S. Kázeňské problémy ve škole. Praha : Triton, 2004. HOPF,A. Sociální pedagogika pro učitele. Praha : PedF UK, 2001. KLAPILOVÁ,S. Kapitoly ze sociální pedagogiky. Olomouc : UP, 1996. KOLÁŘ,M. Bolest šikanování. Praha : Portál, 2001. PRŮCHA,J. Multikulturní výchova. Praha : ISV, 2001. PRŮCHA,J. Interkulturní psychologie. Praha : Portál, 2004. PRŮCHA, J. Multikulturní výchova. Příručka (nejen) pro učitele. Praha : Triton, 2006. PŘADKA,M.; KNOTOVÁ,D.; FALTÝSKOVÁ,J. Kapitoly ze sociální pedagogiky. Brno : MU, 1998. ŘÍČAN,P. Agresivita a šikana mezi dětmi. Praha : Portál, 1995. |
|
||
Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2010)
Požadavky k zápočtu:
Požadavky ze zkoušce:
|
|
||
Poslední úprava: BENDL/PEDF.CUNI.CZ (06.10.2009)
Sylabus:
|