|
|
|
||
Anotace: Cílem kurzu je poskytnout studentům podrobnější informace o metodách psychologické diagnostiky žákovy osobnosti, diagnostika jednotlivých psych. procesů a vlastností, vytváření pozorovacích kategorií, vedení rozhovoru, konstrukce dotazníku, sestavení anamnézy, projektivní techniky, dignostika sociálních vztahů ve školní třídě, dignostika motivace výkonu, aspoirační úroveň žáka.
Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Trpišovská, D. a kol.: Psychologická diagnostika pro učitele, PF UJEP Ústí n.L. 1997 Hrabal, V.: Pedagogicko-psychologická diagnostika žáka. Praha, SPN 1989. Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Cíl kurzu:
Seznámení studentů s vybranými psychologickými metodami, především nevyžadujícími specielní psychologickou kvalifikaci Obsah kurzu: Základní metody pozorování, rozhovoru, zjišťování sociálních, rodinných a spoluvrstevnických vztahů a profesionální orientace Poslední úprava: Doubek David, Mgr., Ph.D. (19.09.2005)
|