Problematika matematických představ a diskalkulií dětí - O02213042
|
|
|
||
Anotace kurzu:
Cílem kurzu je seznámit studenty s dyskalkulickými obtížemi, jejich příčinami, diagnostikou a nápravou. Teoretickým obsahem kurzu jsou témata: Definice specifických poruch učení, jejich etiologie. Rozvoj vnímání a poznávacích funkcí. Diagnostika dyskalkulie. Vytváření představy početní řady. Alternativní metoda nácviku matematických dovedností.
Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Literatura: Pokorná V., Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení, Portál Praha 2000 (2.vyd.) Pokorná V., Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení, Portál Praha 2000 (2.vyd.) Košč L., Psychodiagnostika matematických schopností, jejich poruch a narušení u dětí. (Metodický materiál 19.) Hradec Králové, Krajská pedagogicko-psychologická poradna 1987a. Košč L., Testy matematických schopností. Kalkulie III, Číselný trojúhelník, Rey-Osterriethova komplexní figura. (Příloha metodického materiálu 19.) Hradec Králové, Krajská pedagogicko-psychologická poradna 1987b. Poslední úprava: Erudio ()
|