PředmětyPředměty(verze: 962)
Předmět, akademický rok 2024/2025
   Přihlásit přes CAS
Poruchy učení v českém jazyce - O02213041
Anglický název: Learning Disorders in Czech Language
Zajišťuje: Katedra psychologie (41-KPSY)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: neomezena
Semestr: zimní
E-Kredity: 2
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:1/1, Z [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Vysvětlení: Rok4,Rok5
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: doc. PhDr. Věra Pokorná
Kategorizace předmětu: Psychologie > Speciální otázky psychologie
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Anotace kurzu: Cílem kurzu je seznámení studentů s problematikou, diagnostikou a nápravou specifických obtíží v Čj. Teoretickým obsahem kurzu je závažnost problému specifických poruch učení. Definice specifických poruch učení. Vývoj percepce a rozvoj kognitivních funkcí. Diagnostika specifických obtíží, možná prevence a náprava.
Poslední úprava: Erudio ()
Literatura

Literatura:

Pokorná V., Teorie, diagnostika a náprava specifických poruch učení, Portál Praha 2000 (2.vyd.)

Pokorná V., Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení, Portál Praha 2000 (2.vyd.)

Matějček Z., Dyslexie - specifické poruchy čtení, H&H Jinočany 1993

Poslední úprava: Erudio ()
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK