|
|
|
||
Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Doubek, Ph.D. (20.09.2005)
Literatura:
Elliot,J., Place, M.(2002): Dítě v nesnázích-prevence, příčiny, terapie, Grada. Hrabal, Vl. ( 2001): Pedagogicko-psychologická diagnostika žáka, PedFUK. Hadj Moussová a kol. Pedagogicko-psychologické poradenství I., II., III., UK PedF, Praha. (2005): Vybrané problémy. I. (2002): Diagnostika II. (2004): Intervence III. Jedlička, R., Koťa, J.(1998): Analýza a prevence sociálně patologických jevů., Karolinum. Karnsová, M.(1995): Jak budovat dobrý vztah mezi učitelem a žákem, Praha , Portál. Mareš, J. a kol: ( 2002): Sociální opora u dětí a dospívajících II., Hradec Králové Nucleus. Matějček, Z. (1991): Praxe dětského psychologického poradenství, SPN, Praha. Kolář, M. (2001): Bolest šikanování, Praha, Portál.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. David Doubek, Ph.D. (20.09.2005)
Cíl kurzu:Získání základních poznatků v oblasti pedagogicko psychologického poradenství. Zvýšení citlivosti budoucích pedagogů pro učební a osobní problémy žáků.
Obsah kurzu:
poradenské práci, význam funkce výchovného poradce na škole.
poradce, ŠMP, školní či poradenský psycholog, PPP, SPV, SVP.
konzultační aktivity.
pro školní práci, problematika SPU, nestandardní chování, volba vzdělávací cesty, poruchy chování aj. (výběrově)
Seminář:
samostatná práce studentů, forma referátu či písemné seminární práce.
setkávání s žáky, význam funkce třídního učitele.
|