PředmětyPředměty(verze: 964)
Předmět, akademický rok 2024/2025
   Přihlásit přes CAS
Průběžná reflektivní praxe z TV - O01320158
Anglický název: Continuous reflective practice in P. E.
Zajišťuje: Katedra tělesné výchovy (41-KTV)
Fakulta: Pedagogická fakulta
Platnost: od 2023
Semestr: zimní
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/4, KZ [HT]
Počet míst: neurčen / neurčen (999)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Stav předmětu: nevyučován
Jazyk výuky: čeština
Způsob výuky: prezenční
Vysvětlení: Rok4
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: PhDr. Martin Dlouhý, Ph.D.
Kategorizace předmětu: Učitelství > Tělesná výchova
Je neslučitelnost pro: OK0620158
Je záměnnost pro: OK0620158
Výsledky anket   Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Návaznost na teoretické disciplíny, hospitace a náslechy fakultních učitelů ZŠ, příprava na současné a perspektivní potřeby ZŠ, funkce průběžné praxe - motivační, specializační, kvalifikační. Ověřování všech učitelských dovedností v praxi. Organizace a administrativa vyučovacícho procesu.
Poslední úprava: HAJKOVAJ (13.04.2005)
Cíl předmětu -

Prohloubení praktických dovedností a dalších odborných kompetencí studentů.

Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (11.09.2020)
Podmínky zakončení předmětu -

Zápočtové požadavky - přípravy na hodinu, výstupy studentů, odevzdání všech náležitostí.

Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (11.09.2020)
Literatura -

Platné učební osnovy.

Směrnice pedagogické praxe. UK PedF, 2000.

Rýdl, K. O úloze a smyslu praxí pro budoucí učitele. Praha: Učitelské noviny, 1998.

Pedagogická praxe - praxeologie. Praha: UK PedF, 1997.

Solfronk, J. , Urbánek, P. Učitelská praxe se zaměřením na sociální aktivity ve škole. Brno: Paido, 1998.

Poslední úprava: HAJKOVAJ (13.04.2005)
Sylabus -

Hospitace a náslechy fakultních učitelů ZŠ - tzn. stanovený počet náslechů, resp. hospitací učitelů a  odučených vyučovacích hodin na vybrané škole dle vlastního výběru s následnou hospitací a analýzou odučených hodin od zvoleného vyučujícího na vybrané škole. Příprava na současné a perspektivní potřeby ZŠ. Funkce průběžné praxe - motivační, specializační, kvalifikační. Ověřování učitelských dovedností v praxi. Organizace a administrativa vyučovacího procesu. Zápočtové požadavky - přípravy na hodinu, výstupy studentů, odevzdání všech náležitostí.

Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (08.09.2022)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK