|
|
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (21.06.2018)
|
|
||
Poslední úprava: SVOBODOI/PEDF.CUNI.CZ (10.10.2012)
Rozšíření počtu plaveckých dovedností a zdokonalování dovedností již získaných. Rozvoj plaveckých schopností. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (21.10.2020)
V případě nutnosti zavedení distanční formy výuky bude tato výuka probíhat online ve virtuálním prostředí na platformě Microsoft Teams a to v podobě přednášek, konzultací k přednáškám, prezentací zadaných seminárních prací studentů včetně jejich analýzy a reflexí k těmto úkolům a diskuse k dané problematice. Link: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=9774 |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (22.03.2019)
Hoch, M. a kol. Plavání. Praha: SPN, 1983. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (21.06.2018)
Zdokonalování plavecké techniky - prsa, znak, kraul. Nácvik plaveckého způsobu delfín za pomoci plaveckých ploutví. Zdokonalování techniky startu a obrátek. Rozvoj plavecké vytrvalosti a síly s využitím plaveckých tréninkových metod. Při rozvoji plaveckých schopností si studenti osvojují vědomosti z oblasti zatížení a zatěžování (sledují si TF, měří si dobu zatížení, rychlost uklidňování, dobu odpočinku apod. ), přičemž využívají nejen plavecké tréninkové pomůcky, ale hlavně časoměrné zařízení - stopky. Teorie a didaktika plavání - výukové metody v plavání, organizace, legislativa, zásady... Seznámení s bezpečností a hygienickými zásadami při výuce plavání. Hry a doplňkové činnosti ve vodě. Metodické výstupy. Zápočtové požadavky studenti plní v samostatně oddělených plaveckých drahách. |
|
||
Poslední úprava: PaedDr. Irena Svobodová (30.09.2020)
Zápočtové požadavky - 80% aktivní účast na výuce, průběžné plnění výukových a výcvikových úkolů. Praktické požadavky: 200m kraul souvisle bez zastavení v limitu muži 4:30, ženy 5 minut - studenti plavou samostatně v oddělených drahách 25m motýlek - technika provedení - studenti plavou samostatně v oddělených drahách vědomostní test - písemný. Studenti plavou sami v oddělených drahách a každý student má 2 opravné pokusy pro splnění zápočtu
Cíl a obsah předmětu, stejně jako požadavky na ukončení předmětu, zůstávají i v distanční výuce nezměněné, mění se pouze forma výuky. |