|
|
|
||
Shrnutí teoretických a praktických poznatků a dovedností pro vyučování TV na 1. st. ZŠ. Způsob života, potřeby dětí, zdravotně orientovaná TV, ontogeneze motoriky, pohybové schopnosti a dovednosti, formy, metody, postupy, organizace v TV, zájmové formy. Praktická práce s dětmi a analýza vyučovacích hodin.
Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (04.10.2012)
|
|
||
Na základě teoretických a praktických poznatků a dovedností pro vyučování TV na ZŠ osvojit praktickou práci s dětmi. Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (04.11.2013)
|
|
||
V případě nutnosti zavedení distanční formy výuky bude tato výuka probíhat online ve virtuálním prostředí na platformě Microsoft Teams - a to v podobě přednášek, konzultací k přednáškám, prezentací zadaných seminárních prací studentů včetně jejich analýzy a reflexí k těmto úkolům a diskuse k dané problematice. Výuka předmětu probíhá v současné době prezenčně dle upraveného plánu a direktiv příslušných opatření děkana na základě hygienických nařízení. Výukové materiály a studijní podpora k předmětu budou posílány pravidelně všem přihlášeným studentům na jejich mail. Odkaz – adresa - link https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_ZTIzZTFkMGEtYmVhYS00NDdkLTk2YjgtZjdkNjNkY2FjMmJh%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22e09276da-f934-4086-bf08-8816a20414a2%22%2c%22Oid%22%3a%22515533f9-5bf9-4748-b9b7-25e6a7f717ee%22%7d Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (05.10.2020)
|
|
||
Požadavky ke splnění předmětu (zápočtu či zkoušky) jednoznačně vycházejí z obsahu sylabu, anotace a prostudovaného avizovaného seznamu literatury v popisu daného předmětu v SIS a jsou dále upřesněny vyučujícím vždy na začátku semestru. Aktivní účast (min. 80%) a zápočtový vědomostní test (min 75% úspěšnost). V případě zavedení distanční formy výuky dojde k eliminaci aktivní účasti na výuce a pro studenty budou v systému Moodle studijní materiály pro zakončení předmětu (pokud by tedy nebylo možné zakončit předmět standardním způsobem). Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (25.09.2020)
|
|
||
Mazal, F. Pohybové hry a hraní. Olomouc: Hanex, 2000. Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (22.06.2012)
|
|
||
Teoretické přednášky: tělesná výchova v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání, pojetí zdraví, výchova ke zdravému způsobu života, dítě a jeho potřeby, ontogeneze motoriky, formy, metody, styly řízení v tělesné výchově, diagnostika v tělesné výchově a diagnostika vyučovacího procesu. Semináře: praktická aplikace teoretických poznatků včetně užití metod evaluace. Hospitace: seznámení s různýmu způsoby a metodami řízení hodin TV ve vztahu k věku. Zápočtové požadavky - příprava a řízení sekvence vyučovací jednotky na zadané téma, sebereflexe vlastní praxe, evaluace praxí kolegů pomocí evaluačních metod, práce s odborným časopisem. Klasifikovaný zápočet. Poslední úprava: DLOUHY/PEDF.CUNI.CZ (12.11.2012)
|