|
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (18.04.2012)
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (18.04.2012)
Cílem předmětu je rozvíjet zdravotní gramotnost studentů a motivovat je studenty k aktivnímu zájmu o problematiku výchovy ke zdraví v kontextu výchovy a vzdělávání. Studenti si vytvářejí konkrétní představy o životním stylu, o determinantách zdraví, zejména o faktorech ovlivňujících zdravotní stav dětí a mládeže. Dlraz je kladen na problematiku ochrany člověka za mimořádných událostí. |
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (18.04.2012)
GÖPFERTOVÁ, d. Mikrobiologie, imunologie, epidemiologie a hygiena. 3. dopl. vyd. Praha : Triton, 2002. 148 s. ISBN 80-7254-223-0
HOLČÍK, J. Zdravotní gramotnost a její role v péči o zdraví. Brno : MSD, 2009. ISBN 978-80-7392-089-0
HOLČÍK, J.; KAŇOVÁ, P.; PRUDIL, L. Systém péče o zdraví a zdravotnictví. Brno : NCONZO, 2005. ISBN 80-7013-417-8
JANEČKOVÁ, H.; HNILICOVÁ, H. Úvod do veřejného zdravotnictví. Praha : Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-592-9
KRAUS, B.; POLÁČKOVÁ, V. Člověk - prostředí - výchova. Brno : Paido, 2001. 199 s. ISBN 80-7315-004-2
MARTINÍK, K. Výchova ke zdraví a zdravému životnímu stylu. 1. vyd. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. 80 s. ISBN 978-80-7041-177-3
PAYNE, J. aj. Zdraví : hodnota a cíl moderní medicíny. Praha : Triton, 2002. ISBN 80-7254-293-1
MZ ČR, WHO. Zdraví 21 - zdraví do 21. století. Praha : 2001. 147 s. ISBN 80-85047-49-5 |
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (09.10.2012)
Požadavky k zápočtu: aktivní účast na seminářích, tolerovaná neúčast 2krát, úspěšné absolvování zápočtového testu (70 %). Je možný pouze jeden opravný termín zápočtového testu. |
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (18.01.2013)
1.Definice zdraví, modely zdraví |