|
|
|
||
Tento kurz je určen pro studenty specializace dramatická výchova. Studenti využijí dříve získaných vědomostí o oboru i v tomto semináři nově nabytých poznatků k vlastní skupinové tvorbě lekcí založených na principech dramatické výchovy a k jejich realizaci s dětskou skupinou.
Poslední úprava: MARUSAK/PEDF.CUNI.CZ (04.09.2008)
|
|
||
Cílem kurzu je seznámit studenty s možnostmi uplatnění dramatických prostředků při výuce různých oblastech školního kurikula a prohlubovat kompetence studentů ve směru projektování a realizace výukových celků využívajících metod dramatické výchovy. Poslední úprava: MARUSAK/PEDF.CUNI.CZ (11.09.2008)
|
|
||
V případě přechodu na distanční výuku bude výuka realizována formou úkolů v Moodle a/nebo v rámci online semináři v rozvrhovaných časech na platformě Zoom: Poslední úprava: Vondřičková Klára, Mgr. (04.10.2020)
|
|
||
Účast na seminářích, týmová příprava výukového bloku, jeho realizace s dětskou skupinou a reflexe. Poslední úprava: Marušák Radek, doc. Mgr. (05.10.2018)
|
|
||
Machková, E.: Jak se učí dramatická výchova. Didaktika dramatické výchovy.AMU, Praha 2004 Bláhová, K. : Uvedení do ystému školní dramatiky. ARTAMA, Praha 1996. Tvořivá dramatika - scénáře tematických celků, projektů, školních dramat. Poslední úprava: MARUSAK/PEDF.CUNI.CZ (04.09.2008)
|
|
||
Realizace ukázkových lekcí a jejich metodologický rozbor. Rozbor lekcí publikovaných v odborném tisku. Týmové projektování vlastních lekcí. Realizace lekcí s dětskou skupinou a následná reflexe. Poslední úprava: MARUSAK/PEDF.CUNI.CZ (11.09.2008)
|
|
||
Ukázkové lekce. Rozbor publikovaných materiálů. Hledání námětů, látek, obsahů pro vlastní projektování. Monitorování školy, diagnostika skupiny. Společné projektování. Realizace vytvořených lekcí a reflexe procesu. Poslední úprava: MARUSAK/PEDF.CUNI.CZ (11.09.2008)
|
|
||
Kurz je určen pro studenty specializace dramatická výchova Poslední úprava: MARUSAK/PEDF.CUNI.CZ (08.09.2008)
|