Cílem kurzu je utřiďovat vědomosti o oboru na základě dosavadného studia a vlastních zkušeností a uvádět je do souvislostí. Hlavní okruhy učiva: Kontext dramatické výchovy. Různé podoby DV (DV jako samostatný předmět, DV jako metody výuky dalším předmětům...).Proces dramatické výchovy, jeho prvky a struktura. Typy dramatickovýchovných lekcí. Metody a techniky DV. Cíle a plánování v DV. Hodnocení a diagnostika v DV. Pohled do historie DV.
Poslední úprava: Erudio ()
The focus of the course is networking and categorizing the knoledge og drama based on the prior studying and personal experience of the students. From the content:The contexte of drama in education. Diverse aplication of drama. Process of drama, his elements and sructure. Shapes of drama lessons. Drama methods and techniques. Objektives and planning of drama process. Evaluation and assessment and drama. Some looks into a history of drama-in-education.
Poslední úprava: Erudio ()
Literatura
Bolton,G.: Towards a Theory of Drama in Education. London,1979.
Machková, E.: Úvod do studia dramatické výchovy. Praha,1998.