Hlavním cílem je prohloubení diagnostických a intervenčních dovedností pro poradenskou praxi, získaných v přednášce (viz modul poradenské psychologie). Důraz je kladen na praktické osvojení základních terapeutických dovedností pro poradenskou praxi (pedagogická a psychologická terapie v oblasti percepčních, kognitivních, motorických a řečových funkcí, v oblasti školních dovedností - čtení, psaní, počítání, v oblasti sekundárních psychosociálních problémů spojených s SPU), a to od předškolního věku až po období adolescence.
Poslední úprava: Erudio ()
Key words: diagnostic, indirect resources of diagnostic information, direct resources of diagnostic information, reading skills evaluation, written skills evaluation, auditory differentiation of the speech, visual perception of shapes, orientation in space, laterality, temporal order perception, treatment principle, treatment areas, techniques for support of reading skills, alternative method of mathematics skills development, some foreign projects for specific learning disorders treatment.
Poslední úprava: Erudio ()
Literatura
Pokorná, V.: Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení. Portál, Praha 2000 (2.vydání)
Matějček, Z.: Dyslexie - specifické poruchy čtení, H&H Jinočany 1993