|
|
|
||
Kurz uzavírá řadu didaktických seminářů užším pohledem na téma hodnocení a poskytování zpětné vazby žákům. Účastníci získají teoretické znalosti i praktickou zkušenost s vybranými aspekty procesů hodnocení. Těmi jsou například stanovení vhodných cílů vzhledem k účelu hodnocení a ke kontextu výuky a výběru odpovídajících nástrojů nebo tvorba a realizace testů. Část kurzu je dále věnována zpětné vazbě, chybám, jejich opravování a další práci s nimi. Kromě toho studenti nadále rozvíjejí schopnost vést hodinu v anglickém jazyce.
Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (13.09.2019)
|
|
||
1) Aktivní účast, povoleny 2 absence 2) Studium odborné literatury 3) Mikrovyučování zaměřené na zdokonalování angličtiny učitele angličtiny 4) Tvorba a realizace testu nebo jiné formy hodnocení
Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (26.10.2019)
|
|
||
Základní: McKay, P.: Assessing Young Language Learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2006.
Doporučená: Betáková, L.: Angličtina učitele angličtiny. Plzeň: Fraus, 2006. Cameron, L.: Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. Gardner, B.; Gardner, F. Classroom English. Oxford basics. Oxford : Oxford University Press, 2000. Harmer, J.: The Practice of English Language Teaching. Harlow: Pearson, 2007. Hughes, A.: Testing For Language Teachers. Cambridge: Cambridge University Press, 1989. Hughes, G.S.: A Handbook of Classroom English. Oxford : Oxford University Press, 1990. Scrivener, J.: Learning Teaching. Oxford: Heinemann, 1994. Slattery, M.; Willis, J.: English for Primary Teachers. Oxford: Oxford University Press, 2001. Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (12.09.2017)
|
|
||
Introduction to assessment in ELT. Basic terms. The assessment process. Principles for assessing young language learners. Testing. Observation. Self-assessment. Peer assessment. Portfolio. Assessing skills and subskills. Feedback. Mistakes and correction. Poslední úprava: Müller Dočkalová Barbora, Mgr. (12.09.2017)
|