|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (10.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (10.09.2021)
Richards, J.; Lockhart, Ch. (1996). Relfective Teaching in Second Language Classrooms. CUP (selected chapters) + Individually chosen according to the focus of the particular project · Doporučená: Gavora, P. (2000). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido Maňák J.; Švec V. (2004). Cesty pedagogického výzkumu. Brno: CPV Nunan, D. (1992). Research methods in language teaching. Cambridge: CUP Hopkins, D. (2002). A Teacher’s Guide to Classroom Research. Maindenhead: Open University Press
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (10.09.2021)
· individualizovaný výběr principů výuky AJ · diskuze a následná úprava výběru principů · prezentace dílčích výsledků práce v seminářích · zpracování eseje · tvorba observačního archu · tvorba strukturované přípravy na hodinu · příprava na observaci, plánování a reflexi · reflexe praxe · dopracování písemné reflexe · rozhovory nad portfoliem |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (10.09.2021)
1. Účast na seminářích (max. 1 absence), připravenost 2. Plnění dílčích úkolů při zpracování jednotlivých částí práce (např. prezentace) 5. Pořízení videozáznamu a jeho sdílení 7. Odevzdání všech složek závěrečné práce v uvedených termínech, v uvedeném rozsahu a kvalitě (požadavky na závěrečou práci i termíny odevzdání budou sděleny na prvním semináři) 5. Závěrečný rozhovor nad portfoliem |