|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (06.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (25.09.2020)
Přesun výuky do distanční formy: Semináře budou probíhat online prostřednictvím Adobe Connect v rozvrženém čase. Dílčí úkoly budou odevzdávány v Moodlu. Mikrovyučování studentů, které nebude možno realizovat přes kameru, může být realizováno formou okomentované přípravy na hodinu. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (06.09.2019)
Základní Cameron, L.: Teaching Languages to Young Learners. Cambridge, Cambridge University Press 2001 (selected pages). Council of Europe: Common European framework of reference for languages: Learning, teaching, assessment. Cambridge, Cambridge University Press 2001 (selected pages). Harmer, J.: The Practice of English Language Teaching. Harlow, Pearson 2007 (selected pages). Scrivener, J.: Learning Teaching. Oxford, Macmillan 2011 (selected pages). Doporučená Lightbrown, P., Spada, N.: How Languages Are Learned. Oxford, Oxford University Press 2006
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (06.09.2019)
The young language learner. The English teacher. The aims of English language teaching. Lesson aims. Planning an English lesson. Classroom English. Observations of lessons. Reflections of the observed lessons.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (12.09.2020)
Docházka (povoleny 2 absence) Aktivní účast, připravenost, splnění všech úkolů Didaktické portfolio (obsahuje všechny psané úkoly, observační archy, seznam prostudované literatury, případně další volitelné položky) Ústní pohovor vycházející z předloženého portfolia, z témat diskutovaných v seminářích a ze studia odborné literatury. Předpokládá se koherentní ústní projev v anglickém jazyce bez výrazných chyb. |