|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. (30.01.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. (30.01.2020)
Povinná literatura: NIXON, C.; TOMLINSON, M. Primary Pronunciation Box. Cambridge: Cambridge University Press, 2005. Doporučená literatura: KELLY, G. How to Teach Pronunciation. Harlow: Pearson Education Limited, 2000. HANCOCK, M. English Pronunciation in Use. Cambridge: Cambridge University Press, 2005. BAKER, A. Tree or Three? An elementary pronunciation course. Cambridge University Press, 2nd ed., 2006. BAKER, A. Ship or Sheep? An intermediate pronunciation course. Cambridge University Press, 3rd ed., 2006. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. (30.01.2020)
ukázka výukové aktivity zaměřené na výslovnost; detailní plán hodiny; zpětná vazba na vlastní mikroteaching a na mikroteaching vybrané spolužačky |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. (30.01.2020)
1) words commonly mispronounced 2) homonymy; onomatopoeic words; what animals do 3) pronunciation teaching - overview of basic techniques; choosing materials for peer-teaching 4) peer-teaching (segmentals, phoneme-to-grapheme correspondences) 5) peer-teaching (connected speech, suprasegmentals) 6) revision for the comprehensive exam
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. (30.01.2020)
80% docházka (2 povolené absence); ukázka výukové aktivity zaměřené na výslovnost; detailní plán hodiny; zpětná vazba na vlastní mikroteaching a na mikroteaching vybrané spolužačky |