|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (14.09.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (14.09.2022)
Cílem kurzu je konstituovat osobitý vyučovací styl studentů a ověřit jejich začátečnickou učitelskou způsobilost. Studenti se |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (14.09.2022)
Studijní zátěž: praxe (výuka žáků) minimálně 20 hodin příprava na výuku 30 hodin reflexe praxe 30 hodin reflektivní rozhovory 10 hodin reflexe úkolů kolegyň: 5 hodin studium odborné literatury 40 hodin |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (16.09.2021)
Fischer, R. Učíme děti myslet a učit se. Praha : Portál, 1998 |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (14.09.2022)
Praxe Využití principů mentoringu
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (14.09.2022)
Hospitace v hodinách fakultního učitele Reflexe na základě Souboru kvalit studentovy práce na pedagogické praxi Práce s profesním portfoliem |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. (14.09.2022)
Souvislá pedagogická praxe I. je ukončena zápočtem po předložení pedagogického deníku, kde jsou zpracovaná očekávání od praxe, údaje o třídě, žácích, náslechy, přípravy a reflexe, výukové materiály. Dalším důležitým podkladem je písemně zpracované sebehodnocení v rámci dokumentu „Soubor profesních kvalit studenta na pedagogické praxi“ a příznivé hodnocení studenta fakultním a vysokoškolským učitelem, tato hodnocení jsou také součástí výše zmíněného dokumentu. Podmínkou pro úspěšné ukončení praxe je 100% účast na praxi. |