|
|
|
||
Kuzr navazuje na disciplínu Didaktika rozvoje počáteční gramotnosti s praxí I. Prezentovaná témata zahrnují specifiku práce při vyúce prvopočátečního čtení a psaní s uplatněním individuálního zřetele k žákovským individualitám, diagnostiku obtíží a způsob jejich nápravy, rozvoj čtenářství atd. Součástí je i seznámení s vyúkou v alternativních didaktických systémech a v zahraničních primárních školách.
Poslední úprava: Erudio ()
|
|
||
Cílem předmětu je získání hlubších a rozsáhlých informací a dovedností z oblasti rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti s vazbou na analýzu zahraničních a výzkumných zkušeností.
Poslední úprava: Horská Petra, Mgr., Ph.D. (27.02.2019)
|
|
||
- 100% účast na praxi, možnost nahradit
- Test písma
- Aktivní účast na výuce
- Ročníková práce na zvolené téma (10 didaktických pomůcek s metodikou, zpráva z vlastní výzkumné práce, zpráva z ERASMU, překlad článku na téma počáteční gramotnosti)
- Písemná nebo ústní zkouška z obsahu seminářů, přednášek a praxí Poslední úprava: Ronková Jolana, Mgr., Ph.D. (05.02.2019)
|
|
||
Křivánek,Z. - Wildová,R. : Didaktika prvopočátečního čtení a psaní. Praha, PedF UK 1997 Poslední úprava: Horská Petra, Mgr., Ph.D. (27.02.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Horská Petra, Mgr., Ph.D. (27.02.2019)
|
|
||
100% účast na praxi, možno splnit individuálně Test vázaného písma Aktivní účast na výuce Ročníková práce (teoretická práce) Písemná nebo ústní zkouška z obsahu seminářů, přednášek, praxí a studia odborné literatury. Poslední úprava: Horská Petra, Mgr., Ph.D. (27.02.2019)
|
|
||
Diagnostika rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti, nápravné postupy Rozvoj počáteční čtenářské gramotnosti v zahraničí Domácí a zahraniční výzkumy v oblasti rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti Individualizace procesu rozvoje počáteční čtenářské/písařské gramotnosti Inovativní postupy při rozvoji počáteční čtenářské gramotnosti (projekty, využití ICT atd.) Historický exkurz do rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti Rozvoj počáteční čtenářské gramotnosti u žáků odlišného mateřského jazyka než je ČJ Prezentace ročníkových prací na posledních dvou seminářích Poslední úprava: Horská Petra, Mgr., Ph.D. (27.02.2019)
|