|
|
|
||
Poslední úprava: T_KDF (03.05.2013)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Martina Kekule, Ph.D. (11.10.2017)
Zápočet je udělen na základě aktivní účasti v alespoň 75 % výuky a uspokojujícím vypracování zápočtových prací. Pokud je účast studenta nižší, může vyučující povolit nahrazení účasti vypracováním seminární práce. |
|
||
Poslední úprava: T_KDF (03.05.2013)
Shah, P., Hoeffner, J.: Review of Graph Comprehension Research: Implication for Instruction. Educational Psychology Review 14(1), str. 47-69, 2002
Tufte E. R. (2002): The Visual Display of Quantitative Information. Graphics Press, USA
Kosslyn, S. M.: Understanding Charts and Graphs. Applied Cognitive Psychology 3(3), str. 185-226, 1989
Leindhart G., Zaslavsky O., Stein M. K. (1990): Functions, Graphs, and Graphing: Tasks, Learning, and Teaching. Review of Educational Research, Vol. 60, č. 1, str. 1-64
Beichner R. (1994): Testing student interpretation of kinematics graphs. AM. J. Phys. 62, 750-762
Goldsworthy A., Watson R., Wood-Robinson V. (1999): Getting to grips with graphs. The Association for Science Education, Hatfield
Roth W.M., McGinn M. K. (1997): Graphing: Cognitive ability or practice? Science Education, January, str. 91-106 |
|
||
Poslední úprava: T_KDF (03.05.2013)
1. Grafické zobrazení dat ve výuce fyziky: vnímání a získávání informací, pozornost, grafická (vizuální) gramotnost žáků, zásady zobrazování. 2. Zobrazení pohybu a typické miskoncepce žáků. 3. Dataloggery a práce s grafy. 4. Měřítka/zoomování. 5. Didaktická diskuze na téma: Graphing: cognitive ability or practice? |