|
|
|
||
Poslední úprava: T_KDF (16.05.2011)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Irena Dvořáková, Ph.D. (08.10.2017)
Aktivní účast minimálně 75% vyučovacích hodin. Náhradní plnění možné výjimečně po dohodě s vyučující. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Irena Dvořáková, Ph.D. (11.01.2018)
Petty, G.: Moderní vyučování. Portál, Praha 1996 Průcha, J.: Moderní pedagogika. Portál, Praha 2005 (4. vyd.) Fisher, R.: Učíme děti myslet a učit se. Portál, Praha 2011 Rámcový vzdělávací program pro ZŠ a pro gymnázia.
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Petr Kácovský, Ph.D. (02.10.2020)
Po dobu distanční výuky (ZS 2020/2021) probíhá výuka online prostřednictvím MS Teams, a to v čase daném rozvrhem. Zapsaní studenti byli o formě výuky informováni a přidáni do výukového týmu v MS Teams.
V případě dotazů kontaktujte vyučující předmětu. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Irena Dvořáková, Ph.D. (11.01.2018)
Jaký je dobrý učitel, dobrá škola. Základní dokumenty, kterými je učitel povinen se řídit. Role učitele ve škole. Příprava na hodinu. Organizace práce třídy. Motivace žáků. Individualizace práce ve třídě. Hodnocení žáků (sumativní i formativní). |