|
|
|
||
Seminář je zaměřen na nalézání a řešení každodenních problémů, se kterými se učitelé setkávají ve své praxi
(základní dokumenty ovlivňující výuku fyziky ve škole, příprava výuky, příprava fyzikálních experimentů, hodnocení
a klasifikace, motivace žáků při výuce fyziky, spolupráce s kolegy, atd.), a to nikoliv z hlediska teoretických
poznatků pedagogiky a didaktiky, ale z hlediska konkrétních zkušeností vyučující. Účastníci semináře jsou vedeni
k diskuzi nad předloženými problémy, předpokládá se jejich aktivní zapojení.
Poslední úprava: T_KDF (16.05.2011)
|
|
||
Aktivní účast minimálně 75% vyučovacích hodin. Náhradní plnění možné výjimečně po dohodě s vyučující. Poslední úprava: Dvořáková Irena, RNDr., Ph.D. (08.10.2017)
|
|
||
Petty, G.: Moderní vyučování. Portál, Praha 1996 Průcha, J.: Moderní pedagogika. Portál, Praha 2005 (4. vyd.) Fisher, R.: Učíme děti myslet a učit se. Portál, Praha 2011 Rámcový vzdělávací program pro ZŠ a pro gymnázia.
Poslední úprava: Dvořáková Irena, RNDr., Ph.D. (11.01.2018)
|
|
||
Po dobu distanční výuky (ZS 2020/2021) probíhá výuka online prostřednictvím MS Teams, a to v čase daném rozvrhem. Zapsaní studenti byli o formě výuky informováni a přidáni do výukového týmu v MS Teams.
V případě dotazů kontaktujte vyučující předmětu. Poslední úprava: Kácovský Petr, RNDr., Ph.D. (02.10.2020)
|
|
||
Jaký je dobrý učitel, dobrá škola. Základní dokumenty, kterými je učitel povinen se řídit. Role učitele ve škole. Příprava na hodinu. Organizace práce třídy. Motivace žáků. Individualizace práce ve třídě. Hodnocení žáků (sumativní i formativní). Poslední úprava: Dvořáková Irena, RNDr., Ph.D. (11.01.2018)
|