|
|
|
||
Cílem předmětu je seznámit posluchače s řešením problémů a s postupy programování moderních aplikací
s grafickým uživatelským rozhraním na platformě .NET. Základní koncepty moderních GUI aplikací si ukážeme na
knihovně Windows Forms, budou ale vysvětleny i pokročilé postupy, které využívají knihovny WPF/XAML, stejně
tak bude představen i deklarativní jazyk XAML. Předmět se zabývá i technologií ASP.NET a jejím použitím pro
tvorbu dynamických webových stránek. Předpokládá se znalost objektového a událostmi řízeného programování
na úrovni NPRG031, a dobrou znalost C# a .NET na úrovni NPRG035.
Poslední úprava: Katedry Tajemník (29.04.2016)
|
|
||
Adam Nathan: WPF 4 Unleashed, Sams, 2010 Chris Sells, Ian Griffiths: Programming WPF, 2nd Edition, O’Reilly, 2007 Microsoft Developer Network Library, http://msdn.microsoft.com/library/ Source code of platform libraries for .NET, http://referencesource.microsoft.com/ Poslední úprava: Katedry Tajemník (29.04.2016)
|
|
||
Tvorba desktopových aplikací s grafickým uživatelským rozhraním pomocí Windows Forms (WinForms) Globalizace aplikací: pokročilá práce s řetězci, základy znakové sady Unicode (kódování UTF-8, UTF-16, combining characters, atd.), podpora .NET pro Unicode, problémy související s lokalizací aplikací a jejich řešení v .NET Pokročilé přístupy k tvorbě GUI aplikací (oddělení vzhledu a chování, atd.): WPF (Windows Presentation Foundation) a Silverlight a XAML Možnosti platformy .NET pro tvorbu her a zobrazování 3D grafiky - XNA (MonoGame), alternativy k Managed DirectX, Ogre3D, WaveEngine. Tvorba webových aplikací: ASP.NET WebForms a ASP.NET MVC Poslední úprava: Katedry Tajemník (29.04.2016)
|