|
|
|
||
Základní problémy současné školské matematiky u nás a v zahraničí.
Poslední úprava: G_M (07.05.2014)
|
|
||
Předmět pomáhá získat teoretické zázemí pro vyučování matematiky na střední škole. Poslední úprava: G_M (07.05.2014)
|
|
||
Podmínky pro distanční výuku: 1. Aktivní účast na online výuce, z výuky se lze omluvit. Dle počtu absencí bude případně stanoveno vypracování dalších úkolů. 2. Vypracování rešerše doporučené literatury. 3. Vypracování a obhajoba závěrečné seminární práce.
Podmínky pro prezenční výuku: 1. Vypracování rešerše doporučené literatury.
2. Vypracování zadaných tří úkolů v průběhu semestru.
3. Vypracování a obhajoba závěrečné seminární práce.
Poslední úprava: Robová Jarmila, doc. RNDr., CSc. (30.04.2020)
|
|
||
Vzdělávací programy evropských zemí a USA České i cizojazyčné učebnice matematiky pro střední školy Elektronické materiály (internet, sborníky konferencí) Poslední úprava: G_M (07.05.2014)
|
|
||
Přednáška a cvičení. Poslední úprava: G_M (07.05.2014)
|
|
||
Zkouška je ústní. Otázky ke zkoušce vycházejí ze sylabu a zohledňují zejména témata související se zadanou literaturou k prostudování. Poslední úprava: Robová Jarmila, doc. RNDr., CSc. (05.10.2017)
|
|
||
1.Analýza koncepce, obsahu a metod výuky matematiky na našich a zahraničních školách. 2.Metodické přístupy k osvojování učiva (moderní i klasické metody). 3.Aplikační úlohy ve školské matematice. Poslední úprava: G_M (07.05.2014)
|