|
|
||
Poslední úprava: G_M (21.05.2012)
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Jarmila Robová, CSc. (02.05.2020)
Podmínky při distanční výuce: 1) Aktivní účast na online výuce, z výuky se lze omluvit. Dle počtu absencí bude případně stanoveno vypracování dalších úkolů. 2) Písemné vypracování pěti úkolů v předepsaných termínech. Úkoly: a) hospitační záznam z pedagogické praxe, b) příprava na vyučovací hodinu, c) příprava a vyhodnocení písemné práce, d) příprava a vyhodnocení návrhu ústního zkoušení, vyhodnocení videozáznamu, e) vyhledání a zhodnocení čtyř výukových online zdrojů k zadanému tématu.
Podmínky při prezenční výuce: 1. Aktivní účast na cvičeních, povoleny jsou vzhledem k praxi nejvýše dvě absence. V odůvodněných případech lze vyšší počet absencí nahradit vypracováním náhradních úkolů. 2. Písemné vypracování čtyř úkolů v předepsaných termínech. Úkoly: a) hospitační záznam z pedagogické praxe, b) příprava na vyučovací hodinu, c) příprava a vyhodnocení písemné práce, d) vyhledání a zhodnocení čtyř výukových online zdrojů k zadanému tématu.
Povaha předmětu neumožňuje opravný termín zápočtu v daném semestru. |
|
||
Poslední úprava: T_KDM (05.05.2014)
|
|
||
Poslední úprava: doc. RNDr. Jarmila Robová, CSc. (02.12.2014)
Teoretická didakticko-pedagogická složka:
Praktická pedagogicko-didaktická složka:
|