|
||
Poslední úprava: RNDr. Jakub Staněk, Ph.D. (30.04.2019)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D. (01.10.2018)
Podmínky pro získání zápočtu:
1. Hospitovat alespoň ve 12 výukových hodinách deskriptivní geometrie, příp. v hodinách stereometrie věnovaných zobrazování prostoru do roviny (zejména u fakultního učitele, dále u kolegů a dalších učitelů na dané škole).
2. Vykonat alespoň 12 samostatných výstupů (odučit 12 vyučovacích hodin deskriptivní geometrie, z čehož 4 výstupy mohu být v hodinách matematiky v tématu stereometrie).
3. Pomáhat při dalších aktivitách dle pokynů fakultního učitele (např. oprava písemných prací, asistence při výuce v počítačové učebně, dozor, konzultace, příprava pomůcek apod.).
4. Zúčastnit se povinného reflektivního semináře k pedagogické praxi (termín a místo konání budou upřesněny na začátku praxe).
5. Písemně vypracovat analýzu jedné odučené hodiny a odevzdat ji konzultantovi.
V odůvodněných případech, kdy student učí na částečný či plný úvazek na příslušném typu školy, lze požádat o uznání pedagogické praxe.
Povaha předmětu neumožňuje opravný termín zápočtu v daném semestru. |
|
||
Poslední úprava: T_KDM (13.04.2016)
Kupčáková M.: Základní úlohy deskriptivní geometrie v modelech. Prometheus, Praha, 2002.
Maňásková E.: Sbírka úloh z deskriptivní geometrie. Prometheus, Praha, 2010.
Čáp, J., Mareš, J.: Psychologie pro učitele. Portál, Praha, 2007.
Kalhoust Z., Obst O. a kol.: Školní didaktika. Portál, Praha, 2009.
Kupčáková M.: Základní úlohy deskriptivní geometrie v modelech. Prometheus, Praha, 2002.
Maňásková E.: Sbírka úloh z deskriptivní geometrie. Prometheus, Praha, 2010.
Čáp, J., Mareš, J.: Psychologie pro učitele. Portál, Praha, 2007.
Kalhoust Z., Obst O. a kol.: Školní didaktika. Portál, Praha, 2009.
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D. (01.10.2018)
Student hospituje ve výuce fakultního učitele a také ve výuce svých kolegů, kteří souběžně konají praxi na téže škole. Vykoná nejméně 12 samostatných výstupů, tj. odučí alespoň 12 hodin, a absolvuje nejméně 12 hospitací. Pomáhá při přípravě výukových hodin, opravách písemných prací, asistuje při výuce v počítačové učebně. Aktivně se zapojuje do dalších pedagogických povinností (dozor, porada, konzultace, příprava pomůcek apod.).
Součástí předmětu je povinný reflektivní seminář věnovaný reflexi praxe (termín a místo konání budou upřesněny na začátku praxe). Student dále vypracuje písemnou analýzu jedné odučené hodiny. |