|
||
Poslední úprava: G_M (22.05.2012)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D. (30.04.2020)
Student hospituje ve výuce fakultního učitele (nejméně 10 hospitací). V průběhu praxe vykoná nejméně dva samostatné výstupy, tj. odučí dvě hodiny. Pomáhá při přípravě výukových hodin, opravách písemných prací, asistuje při výuce v počítačové učebně. Aktivně se zapojuje do dalších pedagogických povinností (dozor, porady, konzultace, příprava pomůcek apod.). Ve stanovených termínech dodá písemné podklady k praxi (rozvrh, denní záznam, hodnocení posluchače) a komunikuje s přiděleným konzultantem. Povaha předmětu neumožňuje opravný termín zápočtu v daném semestru.
Uvedené podmínky platí za běžných okolností. Vzhledem k současnému uzavření škol bude předmět uznán všem, kteří praxi zahájili a dodají požadované písemné podklady. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D. (14.06.2019)
Současné kurikulární dokumenty a školská legislativa. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Vlasta Moravcová, Ph.D. (14.06.2019)
Student hospituje ve výuce fakultního učitele a také ve výuce svých kolegů, kteří souběžně konají praxi na téže škole. V průběhu praxe vykoná nejméně dva samostatné výstupy, tj. odučí dvě hodiny. Pomáhá při přípravě výukových hodin, opravách písemných prací, asistuje při výuce v počítačové učebně. Aktivně se zapojuje do dalších pedagogických povinností (dozor, porady, konzultace, příprava pomůcek apod.).
Analýza praxe, rozbor hodnocení studentů, vyhodnocení přínosu praxe a sebereflexe prvního pedagogického působení studentů je prováděna v rámci předmětu Pedagogicko-didaktická propedeutika deskriptivní geometrie. |