|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. (11.05.2018)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. (11.05.2018)
Výuka probíhá blokově, studenti získají zápočet za aktivní účast na všech výukových blocích. Dále je podmínkou zápočtu odevzdání metodického zpracování experimentu vybraného vedoucím cvičení a vytvoření pracovního listu dle zadaných požadavků. Charakter podmínek pro získání zápočtu vylučuje opakování.
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. (11.05.2018)
Millar, R. (2009). Analysing practical activities to assess and improve effectiveness: The Practical Activity Analysis Inventory (PAAI). York: Centre for Innovation and Research in Science Education, University of York. Agrest, M. M. (2009). Physics Labs with Flavor. Physics Teacher 47(5), 297-301. Hieggelke, C. J., et al. (2015). TIPERs: Sensemaking Tasks for Introductory Physics. Boston: Addison-Wesley. Další materiály vedoucích semináře. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. (11.05.2018)
Zadání a cíle praktické práce Experimentování v badatelské výuce Formy zadání a řešení fyzikálních úloh Design pracovních listů pro aktivity ve výuce fyziky Hodnocení experimentálních aktivit žáků |