|
|
|
||
Poslední úprava: T_KDF (13.05.2015)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Dana Mandíková, CSc. (04.10.2017)
Podmínkou získání zápočtu je doporučující hodnocení fakultního učitele, prezence na škole v předepsaném rozsahu doložená prezenčním listem, odevzdání denních záznamů a hodnocení praxe posluchačem. |
|
||
Poslední úprava: T_KDF (13.05.2015)
Svoboda, E., Kolářová, R.: Didaktika fyziky základní a střední školy. Vybrané partie. UK, Praha 2006 Učebnice fyziky pro střední a základní školy Hrabal, V., Pavelková, I.: Jaký jsem učitel?, Portál 2010
Kyriacou, Ch.: Klíčové dovednosti učitele, Portál, 2008
Bengtsson, J: What is Reflection? On reflection in the teaching profession and teacher education. Teachers and Teaching: theory and practice 1(1), 1995. |
|
||
Poslední úprava: T_KDF (13.05.2015)
První praxe je zejména hospitační. To v sobě zahrnuje: • absolvování úvodního semináře zaměřeného mimo jiné na možnosti pozorování výuky a seznámení se s pozorovacími záznamovými archy • praxi u fakultního učitele, kde posluchač hospituje v jeho hodinách, vede záznamy o hospitacích a provádí asistenční činnosti, např. kontrolu domácích event. jiných písemných úkolů žáků, pomoc při přípravě fyzikálních experimentů event. při jejich provádění ve třídě, přípravu pomůcek na laboratorní práce, apod. • 2-3 samostatné výstupy s následným rozborem • absolvování závěrečného semináře včetně diskuze týkajícího se průběhu praxe |