|
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. (14.05.2019)
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. (14.05.2019)
Předmět je koncipován jako zdroj informací o interaktivním audiu pro jednotlivce i členy velkých týmů, kteří pracují nebo plánují pracovat na multimediálních projektech od jednoduchých videí po velké AAA počítačové hry. Programátoři získají znalosti o tom, jak implementovat zvuky a hudbu v rámci jejich projektu, a také o rozsahu požadavků, které na ně budou kladeny audio designéry a hudebníky z jejich týmu. Herní designéři a interaktivní designéři zjistí, do jaké úrovně je možné využit zvuky a hudbu jako jednu z modalit jejich multimediálního produktu. Zvukoví designéři a hudební skladatelé se seznámí s aktuálními technologiemi a technikami, které mohou použít pro svá kreativní vyjádření. Projektoví manažeři, producenti a kreativní ředitelé zjistí detaily o jednotlivých rolích běžně existujících v hudebním průmyslu, o jejich procesu práce a způsobu komunikace, což umožní optimalizovat jejich práci na projektu. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. (14.05.2019)
K úspěšnému zakončení předmětu je třeba vypracovat zápočtovou úlohu, která bude klasifikována.
K získání zápočtu je nutné: zvolit si téma semestrálního projektu a vypracovat semestrální projekt. |
|
||
Poslední úprava: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. (14.05.2019)
Phillips, Winifred. A composer's guide to game music. MIT Press, 2014. ISBN 978-0-262-02664-2 Snoman, R. (2012). The dance music manual: tools, toys and techniques. Focal Press.
|
|
||
Poslední úprava: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. (14.05.2019)
1. Audio a interaktivní média 2. Zvukové efekty, interaktivní události, implementace 3. Hudba jako médium exprese 4. Adaptivní hudba, proces produkce, implementace 5. Soudobé formáty interaktivního audia 6. Využití strojového učení pro automatické skládání hudby 7. Využití strojového učení pro tvorbu zvukových efektů |